måndag 16 november 2015

Söndagsmys

Eftersom jag endast är ledig en dag i veckan blir det inte så mycket tid över till varken viktiga saker eller att ta de lugnt 
Det är för det mesta hjärtat som gör det mesta hemma och det är jag självklart väldigt glad över :) <3

I söndags efter vi vaknat och ätit frukost tog vi en promenad till garaget för att hämta bilen och sen for vi till backaplan för att handla bla kattmat och sen vidare in till stan för att köpa en julgran till butiken
Dags att pynta i butiken helgen som kommer så bättre att vara ute i tid med att hitta en lagom hög gran, den jag hade förra året var alldeles för lång och tog i taket 
Bild på årets gran får ni såklart se till helgen ;) 

Vi fick också storhandlat det viktigaste hem och jag fick på eftermiddagen fixat mat, matlådor samt mammas fröknäcke.

Vi köpte även bla årets första glögg, pepparkakor & julskum, så mumsigt! :D 
Älskling tyckte jag var galen som redan ville ha det men när vi väl hade köpt det åt han ju självklart av det också ;) 

Också hunnit se några julfilmer, har ni som tradition att se några speciella filmer runt jul? Tycker det är så mysigt! :D 

Hoppas ni också hade en bra helg! :)


1 kommentar:

  1. Var det inte Rikard som började med julmusik redan tidigt l höstas? Då ska han väl inte klaga på lite glögg ;)

    SvaraRadera